Quantcast
Jump to content

Leroy Hedrick

Level III Patron
  • Content Count

    1,006
  • Joined

  • Last visited

About Leroy Hedrick

  • Rank
    Distinguished

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Topic Originally Create in March of 2011: what is the best method for cleaning turnout gear? a plain damp or dry cloth does ok but can a mild solvent or detergent like spray nine work or will it damage the gear? thank you Bill L said: a mild detergent works fine, as we wash our gear in the washer with a mild detergent after especially dirty fires and calls. They actually make detergents for turnout gear as well. If you're interested I can probably find out more details for you. Leroy Hedrick said: i was in the fire dept. for 20 yrs. and we washed it with the power washer if it was real bad or threw it in the washer with detergent we bought from gear manufacture or supplier, Towmaster B said: I just wipe mine down with a damp shop rag. Leroy Hedrick said: yep thats what i found that works best.now i got to find out why it is leaking in the left knee area AIKTOW4U said: "yep thats what i found that works best.now i got to find out why it is leaking in the left knee area " quote by leroy hedrick. ummm, to much time on your knees? LOL . Just poken fun at ya! Leroy Hedrick said: yeah i m to fat bend over so i crawl under the trucks lol MrsHook said: We use Tuff Stuff multipurpose foam cleaner. Just spray it on and wipe it off. Works fantastic on our green WM gear and - amazingly - it works on our bright safety colored gear (just like WM's), too!!
  2. Topic Originally Created in May of 2012: just a few pics of my 750 back from paint,it has been on the road since November earning it s keep,its dirty but its aint no parade truck lol Robert C. Adams said: That truck has some awesome rear legs!!!!!!! Jeepfreek said: great looking 750.just cant beat a holmes.regards jim[canuk]fraser. TimsTruckService said: Sweet Looking Truck Leroy !!! Vulcanuk said: Looks good ready for the next few years now GAYLOCK1 said: Lookin good, one of these days I'm gonna redo my 750, maybe it'll look as good as yours..................Paul vjwood said: Did you ever own a 1974 379 pete with 750 ? My truck looks a lot like yours ! WOODY
  3. Leroy Hedrick said: Just a few pics of my 750 back from paint, it has been on the road since November earning it s keep. Its dirty but its ain't no parade truck lol RobertCAdams said: That truck has some awesome rear legs!!!!!!! Robert Jeepfreak said: great looking 750.just cant beat a holmes.regards jim[canuk]fraser. timstruckservice said: Sweet Looking Truck Leroy !!! Hook206 said: IT IS WORKING TRUCK, IT MAKES YOU MONEY, IT DOES THE JOB THAT ALL THAT MATTERS. HF IN BC CANADA WM 040496 vulcanuk said: Looks good ready for the next few years now. Gaylock1 said: Lookin good, one of these days I'm gonna redo my 750, maybe it'll look as good as yours..................Paul Ray Rivera said: 750 is a work horse and very dependable,Yours looks great,like the rear legs.
  4. Topic Originally Created in May of 2012: finally had to re-power the 500 ,the old gasser just gave up, put on a 99 4800 ih 4x4 air brakes, a/c this is what i did on 4 th' of july lol WILDWOOD JACK said: That will be an awesome truck! Is it a manual trans or automatic? I am looking for a 4800 like yours with a manual trans. to switch over our 600 onto. The old Loadstar 1700 4x4 is getting tired. Take care,Jack Leroy Hedrick said: 9 spd , air brakes,air shift transfer case, WILDWOOD JACK said: Where did you find that chassis? Thanks Jack RobertCAdams said: Awesome truck to repower with,post pictures when it's painted please!!!! Robert Leroy Hedrick said: In Miami FL, flew down with flamintow, what a long ride home, 2hrs to get there and two days home at 58 mph lmao
  5. Topic Originally created in May of 2012: townhooker said: looks nice, cant wait to see it all painted up RobertCAdams said: Nice looking custom bed,Keep the pictures coming!!!! Robert
×
×
  • Create New...